torsdag 20 september 2012

Snö?


Läste på FB att det haglat i Vasa idag. Kan det räknas som vinterns första snöfall? Tror inte det. En sak som är intressant är när jag var lite där runt 10 års ålder. Var jag ofta på scoutläger under helgen som det var höstlov v 42. Det roliga var att det var alla år snö på marken när vi vaknade. Vad är sannolikheten för det? Jag vill inte ha vinter ännu den får komma i november när det är som mörkast. Jag vill ha fina sköna höstdagar ännu att se fram emot. Inget skit väder det är så tråkigt. Blåsten tycker jag inte heller om den är ju så kall. Nu känns det som jag skrivit en massa skit när jag inte har något att berätta. Händer inte så mycket i mitt liv nu just att skriva om. Vi får Ålandsgäster imorgon så det ska bli riktigt trevligt. Har inte sett dem sedan midsommaren. Å de va en fest för sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar