onsdag 12 september 2012

Ny kaluffs!

Finns det inte nå bättre än när håret är så tjockt och ovårdat och man har en tid till frissan?
Idag på min enda lediga dag denna vecka blev det lunch på stan med syster och Sofia. Sen frissabesök. Eftersom jag fått höra den sista tiden att syster och jag liknar varandra så är jag tvungen att försöka undvika det. Ja och dessutom går vi till samma frisör. Syrran säger till frissan att hon inte vill bli mörk och jag får säga att jag inte vill vara ljus och ha lugg. Eftersom min man bara skrattade åt mig när jag sa för ett halvt år sen att jag tänkte spara lite längre hår (INTE långt) så gav han mig en utmaning. Han skrattade och sa att det har du sagt förut och det slutar med att du klipper dig kort. Vilket betyder att syrran och jag har samma längd på håret så jag kan ju inte göra så jag ser exakt lika ut som henne. Fast vi liknar inte varandra som bär. Å hon är ju lite äldre oxå... Å jo det är hon som visar id om vi går till krogen tillsammans.

Före bild


Under pågående färgning

Man ser ju ut som en blekfis i ljuset på salongen.


Efter bild



Jepp nu är jag redo för hösten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar