söndag 23 september 2012

Helgen!


Hur har helgen varit. Jo helt undrbar. Trevligt sällskap har varit underbart. Vi började fredagen med att vi fick Ålandsfrämmande som med lite övertalning sov över. Det bästa av allt var att jag fick Nasses frukostpannkakor! Ser det inte gott ut.


Är det inte härligt när man träffar människor som man inte treffat på länge och de gör dessutom frukost åt mog! Tycker nog att de bor för långt borta.
Sovit har jag gjort mycket denna helg. 10 timmar per natt. Varit en tung vecka och den fortsätter nästa vecka. Men så är det. Fortsatte lördagen med att äta middag på restaurang och kaffe hos familjen Rusk. Söndagen blev det kaffe hos famlijen cirkus vasa.
Väntar nästan att jag skall drabbas av förkylning pga att alla andra är förkylda utom jag.  Men det skulle jag verkligen inte ha tid med.

Sen kan jag meddela att idag är det exakt 4 månader tills vi far till Thailnad! 


Väntar tills jag får ligga på denna beach och bara sola sola sola!!!

2 kommentarer:

  1. Har Nasse och damen flyttat till Åland? snart bor ju hela Österbotten på Åland och kvar finns bara Etelä- och keskipohjanmaa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo du har rätt! Jo de flyttade i vårast.

      Radera