måndag 10 september 2012

Body Attack 78!


Jaa äntligen nytt program på Body Attack! Det är bättre än förra så det är ju bra. Bra musik har de oxå. Ifall ni vill kolla in spellistan så finns den här. Tyvärr var mina vader så stela så det kändes inte som passet blev som jag ville, kunde inte ta ut mig ordentligt. Men svetten rann så det var ju ett bra tecken. Tyvärr på varje pass så finns det alltid någon som inte blir svettig och jag förstår inte varför man inte kan göra som instruktörerna säger. Säger de att man skall lyfta knäet tills benet är i 90 graders vinkel.... det betyder inte att man lyftar foten en cm från golvet. Utan LYFT KNÄNA ORDENTLIGT! Sen förstår jag inte när samma person går åtminstone 1 gång per vecka och att man inte lär sig att göra övningarna utan fortsätter att lyfta foten en cm från golvet. Det är synd om dem. För instruktörens instruktioner är det inte fel på... utan det sitter nog mellan öronen.


1 kommentar:

  1. De tror säkert att de lyfter knäna ordentligt. Jag tror att det finns många som inte har upplevt hur tung träning ska kännas och tror säkert på allvar att de tar i - fast omgivningen anser annat. Du har rätt, det är synd om dom. :)

    SvaraRadera