tisdag 6 november 2012

Träning och naglar.

Var igår och fixade till mina naglar så de blev fina igen. Lite höstinspiration med kopparglitter. Jag tycker de e sååå fina. 


Träningen då. Jo hittade idag nya muskler som jag inte sett tidigare att de skulle synts så bra. ;) Kanske jag får de snygga lårmusklerna som Jemppari en gång påstod att jag haft. Har ju ingen PT mera så jag får ju klara mig på egen hand och jag tycker det går riktigt bra. Förutom att jag blir allt latare med att göra matlåda eller det känns inte lika viktigt. Men int ska jag ge upp ännu. Jag ska kämppa vidare tillsammans med min man för att försöka vara snäll och stötta honom genom FF. Tillbaka till träningen. Pinneövningarna som finnns i Fustra programmet så har jag höjt svårhetsgraden på för att få ännu mera muskler aktiverade. 


Tänk er att jag står på bosu bollen (som på bilden) och har en pinne som jag gör en massa olika övningar på och samtidigt hålla balansen. Puh. Det är betydligt svårare att göra dem än det ser ut. Nu ska jag berätta att jag har världens sämsta balans enligt min man men inte enligt mig. För det är en sak som blivit bättre sen jag började träna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar