onsdag 14 november 2012

Måsten!

Varför blir det plötsligt så roligt att städa och göra allt annat utom det man skulle måste göra. Jag har på min agenda att läsa lite literatur. Den som känner mig vet att jag är absolut ingen läslus utan jag rentav avskyr böcker. De enda böckerna jag läser frivilligt är självbiografier. För de är oftast intressanta. Jag kan ärligt säga att självmant antal lästa böcker kan jag räkna på mina två händer. Nu har jag en liten hög med böcker jag skulle borde läsa tills imorgon....


eftersom en del av dem skall lämnas in och tenten är nästa veckas torsdag. Suck. Som tur är så behöver jag endast läsa delar ur böckerna. Känns som att det blir ett väldigt rent hus i helgen när jag är ledig. Tur jag får lite hjälp....


Eller försöker han ta mina pengar? Ja just, det finns ju endast kvitton i min plånbok. 
Tur man kan blogga när man skulle måsta göra något viktigare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar