fredag 2 november 2012

Resultat av Fustra PT träning

Som ni läst tidigare så anlitade jag Fustra personlig tränare i 5 veckor. Vad innebar det nu då igen? Jo träning två gånger i veckan med PT som säger åt en vad man gör fel och hur man skall göra rätt. Det här låter ju nästan löjligt men majoriteten av de som går på gym gör fel. Vilket leder till skador i framtiden å det ville jag undvika. Vill ni läsa mera om själva FUSTRA metoden kan ni göra det här! Det ingick även ett kostprogram som jag följt till punkt och pricka och är riktigt nöjd med resultaten. När jag började så mätte hon mig och vägde mig samt att vågen räknade ut en massa konstiga saker oxå. Nu tänker jag inte avslöja så mycket eftersom jag är lite blyg men lite kan jag ju säga. Vikten gick jag ner -2,7 kg och så sänkte jag fett% med hela  2%. Midjan - 1,5 cm, baken -1,5, låren -2 cm och vaden -2 cm. Låter inte så mycket men jag är supernöjd. Muskelmassan var den samma. Så nu fortsätter jag med mina träning och kostprogram eftersom det inte är så snällt att äta onyttigt framför min man som kämppar med FF.
Resultatet är oxå att jag mår mycket bättre i magen och är piggare, sover som en stock och tycker det är fruktansvärt roligt att träna vidare när jag lärt mig mycket om träning de senaste 5 veckorna. Så nu siktar vi vidare mot Thailand och ett bättre mående och en bra hälsa. Jag tycker det verkligen var värt varenda slant. Satsa på din egen kropp för du har bara en, och det är fattigt med reservdelar.

Här bjuder jag på en halvnaken bild på mig,




Jag för 5 år sedan på bröllopsresan på Karpathos!








4 kommentarer:

  1. Super bra jobbat Ann! Så bra att vi fick se resultaten också, så förstår vi bättre vad det är du pratar om. Siffror är ju bara siffror.

    Härligt att du fortsätter med Johhny också. Då hinner du ju bara jobba in dina positiva vanor ännu bättre när det blir en längre tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo och det är så roligt när kosten blir enklare med tiden att följa. Det är inte svårt bara man lär sig att äta rätt och det blir en vana att äta var tredje timme.

      Radera
  2. Ja, grymt bra jobbat Ann! Funderat på att bli furstra-PT själv?
    Va kul det ska bli att strutta runt i bikini i Thailand med ny kropp! Härligt! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo Jenny det sku vara superkul. Är ju helt frälst i Fustra men det passar inte in i mina planer nu just. Tur jag har två nya bikinin tills vi far till Thailand!

      Radera