fredag 12 oktober 2012

Träning med Personlig Tränare!

Idag blev det en ordentligt träningspass. Känner hur det bränner i låååren redan ikväll. Ljumskarna vet oxå av att dom har tränat. Det är fruktansvärt roligt att träna när man har någon som peppar en och säger när man fuskar. Det blir mycket effektivare träning så. Dessutom lär man sig massor. Jag börjar mera och mera förstå/märka att jag fuskat tidigare... nu blir övningarna mycket effektivare och mycket jobbigare när jag gör dem själv oxå. Så fast det koster en slant så är det verkligen värt det! Jag ser det som en investering åt kroppen. Jag kommer endast att ha en kropp och den vill jag ta hand om så bra jag bara kan för att undvika en massa krämppor eller sjukdomar som är onödiga. Sen vet man ju aldrig vad man kan få... men tur är väl det.

Denna övning gjorde jag idag men hade en medicinboll under foten som är i marken.


Bilden tillhör Jarkko klicka in här så får ni flera övningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar