söndag 21 oktober 2012

Bloggtorka för hela slanten!

Ja då har en vecka gått redan. En händleserik vecka iallfall, fast när man riktigt tänker till så har det inte hänt sååå mycket ovanligt. I fredags fick jag ge döda blicken åt PT när hon tänkte ta livet av mig. Inte fysiskt och ordagrant utan mera på skoj. Den förbenade crosstrainern, men gud så effektivt. Sen hade hon plågat min röv till max å vi avslutade med crosstrainern. Mina lår både fram och bak samt sätesmusklerna värkte. Det känns även av idag. Blev lite lättare träning när jag tränar själv eftersom ingen står och säger åt mig vad jag skall tänka på. Nu har jag endast 2 ggr kvar av mina PT timmar och det är så sorgligt. Vet inte hur jag skall klara av att vara utan dem för det är så härligt att träna med PT , lärorikt, effektivt å sen är hon ju riktigt trevlig oxå plus att jag har fått så mycket bättre hållning. Ser inte längre ut som Ringaren i Notre Dame längre. Om en vecka är det invägning och sista träningen så då får jag köra Fitnessfighten med min man i november. Bara han hålls frisk.
Funderar du på att köpa några timmar med en Fustra PT eller en PT överlag så GÖR DET! Det är en av de bästa sakerna jag har lagt pengar på och ja det är dyrt men med tanke på vad man lär sig, motiverad och hur roligt det är så kommer jag säkert att göra det pånytt. Tänk det som en investering till kroppen. Vi har endast en rygg och den måste vi ta vara på så satsa på den.

Sen har jag fått vara på 4 års kalas och min present blev omtyckt.


Mc Missile!
Moster blev populär av 4 åringen. Men glasögonen på Mc Missile så var bäst enligt honom. Tror att storebror var lite sotis för det var nog en fin bil. Å missilerna kan man skjuta såklart!

På fredagen efter den fruktansvärt underbara träningspasset så blev det att fara till Munsala, (host Vexala) för att hälsa på och se vad familjen Vikman gjort den senaste året. De har renoverat ett hus och det var så fint. Men som vanligt så glömde jag ju fota. Vi blev bjudna på mat, varmrätten var kykling som jag inte kommer ihåg vad den heter eller kan uttala. MEN den underbart goda efterrätten kan ni få en bild på för då hade jag ju vaknat till. 

En Toblerone parfé med fruktsallad!
Den var himmelskt god!

Sen har helgen gått i kallets tecken! Nån måste ju jobba här i huset oxå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar