söndag 26 augusti 2012

Nya naglar!

Jepp jag har skaffat nya naglar eller rättare sagt fixat till mina strukturnaglar. Dit gick min söndag eftermiddag. Men fina blev dom. Ja vissa tycker säkert det är löjligt med gelnaglar men jag tycker det är det bästa som jag skaffat. För det första så är dom starka. Det andra så kan jag inte klia sönder mina ben för dom är rundare och min kollega tycker inte om när jag kliar mig, för hon tycker det är så obehagligt ljud. Jag har oxå så tunna egna naglar att dom inte håller någonting. De går endast sönder. Så vad gör det då om man fixar till dem och dekorerar dem snyggt när man ändå går till någon som kan se till att de blir fina.  Här är nu dagens naglar:



Jag tycker de är superfina, älskar turkos. Har alltid sån beslutsångest när hon frågar vilken färg jag vill ha. Säger man turkos så har hon inte bara en turkos utan minst tre att välja mellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar