söndag 23 december 2012

GOD JUL PÅ ER!

Dan före dopparedan!

Jo det är idag om jag inte minns helt fel. Nu har jag varit ledig i 5 dagar och har sån julefrid att jag snart klättrar på väggarna här hemma så det fick bli ett pass Body Attack före julen. Härligt att röra på sig när man äter så mycket god mat nu. Sen testade jag att göra saffransbiscottin och de blev härligt gula och riktigt goda faktiskt.

Saffransbiscotti

Årets julkort fick bli en bild av min vita amaryllis.


EN RIKTIGT FRIDFULL JUL TILL ER ALLA!



1 kommentar:

  1. God fortsättning på dig!
    Synd att vi inte hann träffas när jag var hemma. Jag hade nog fantasier om att komma och träna med dig - men latheten tog mig sen. Orkade inte med alltför mycket program per dag. :P
    Men vi kan väl försöka igen nästa gång?

    SvaraRadera